Kort helg

I fredags kom D, så vi åkte till Arlanda och hämtade honom! Sen blev det en lugn kväll på hotellet.
Lördag morgon stack jag iväg och jobbade övertid, var hemma vid lunch typ o sov en stund så jag skulle orka med kvällen.
För då åkte vi in till Stockholm och såg Kvelertak på Hornstulls Strand! Kung spelning, men vaaarmt!! Vi var väl hemma vid 01 typ å då var vi alla 3 så trötta så det var bara att gå och lägg sä!

Sov hur länge som helst, och bra var väl det för om 2 timmar ska jag iväg och jobba natt! Blir 5 nätter denna vecka, tungt! Men sen blir det nog inga fler 5 nätters-veckor, skönt!

Idag har vi vart på Ikea Kungens Kurva, phu vad folk det var!! Åt lunch där men sen sprang vi typ igenom, roffade bara åt oss det vi skulle ha, haha ingen av oss ville vara där längre tror jag!

Sen skjutsade vi D till Arlanda och åkte tillbaka till Södertälje igen. Kul med sällskap en helg, tiden går så mycket snabbare då!

Nu är det bara 5 veckor kvar..!!

Kommentarer
Mamma

Vad roligt att spelningen var bra, sen är jag lite avundsjuk på Ikea... Skulle viljat haft lite Ikea nu... Ajja, nu ska jag trixa lite med Maggans hängsäng, hoppas det bli bra som sagt... Sen har jag lust fixa om i min lght också, fast där finns ju inte så många valmöjligheter...



saknar min tös!

Häls...

Datum: 2011-11-13 Tidpunkt: 20:24:00
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Mamma

Ryms i väskan?! Ha-ha hur då, den var ju så full så du fick sitta på den!!! ;-)

Hähähäh!

Datum: 2011-11-14 Tidpunkt: 09:18:57
Mamma

Jo, det fick han -du skulle ringt istället som de andra för han messar inte vad jag vet!

Men hälsade till er alla...

Datum: 2011-11-16 Tidpunkt: 10:44:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0