Imorrn är dagen D!

Imorrn är det dags! Så idag är sista dagen med jobb denna vecka. Och sista dagen på en kvälls/eftermiddagsvecka ever!! Sen är det bara 3 veckor kvar å då jobbar jag natt. Perfekt!
Kommer vara sjukt nervös i natt, suck. Jag blir alltid så galet nervös,  det är jobbigt. Men men, lär ju överleva så :P

Var uppe runt 8 idag, vi fick ju sluta 21 igår eftersom vi började tidigare, var skönt att komma hem den tiden. Drog på Ica Maxi och handlade så vi har lite yoghurt och sånt ifall man inte riktigt orkar/kan ta sig ner till restaurangerna senare i veckan, då har vi iallafall yoghurt att slörpa i oss liksom. Lär ju bara ligga här på rummet å ha ont typ!

Ska nog julklappsshoppa lite nu, söt sover ju så det gäller ju att passa på ;) höhö.

Annars så händer inte så mycket idag! Det var så tråkigt att jobba kväll för K som skulle jobba med oss, han fick byta till dag, så trist..är mycket roligare när vi kan käka middag/lunch med honom å så.

1½ vecka kvar tills vi får åka hem!!! :D

Kommentarer
Mamma

Kommer också (är redan) sjukt nervös, håller tummar och tår, önskar jag var där hos dig!

Det komemr gå jättebra, tänk, sen blir det inga glasögon mer, på ett bara tag iallafall...



Styrkekramar!

Datum: 2011-11-23 Tidpunkt: 12:27:07
Bokmalen

Du ska se att det kommer gå så bra! Jag var oxå lite nervös innan men sov som en stock trots allt.

Det går ju så fort å gör inte alls ont (själva opeationen). Men efteråt gör det ont. Bunkra upp med näsdukar för mina ögon tårades så mycket att snuvan bara rann. Precis som att jag var dyngförkyld. Det är väl ett tips jag kan ge!

Lycka till nu!

Marcus gör samma operation den 12 december.

Kramen, Maria

Datum: 2011-11-23 Tidpunkt: 17:27:37
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0