4 veckors packning

Ojoj, packat väskan inför väldigt många veckor i Södertälje. Suck. Fast det är mycket roligt som händer på helgerna iaf :P
Lyckades med lite möda få ner allt i handbagageväskan! Tjohoo, 4 veckors packning! Men jag fick iofs typ sitta på den..med min otur så spricker den väl!

Aja, ska försöka somna nu, har varit så jäkla trött idag, klev upp 7 och tvättade, sen somnade jag vid 11.30 och kunde fasiken inte kliva upp, halvsov liksom i flera timmar..men nu är jag pigg! =/

Aja, sov gott!!

Kommentarer
Mamma

Ha det gott nu och rocka på!

Var rädd om slantarna som ni kämpar ihop för man vet ju inget om framtiden!

Hoppas det gick bra med "bomkörningen" så ni slapp undan den utgiften iallafall.



boken låter intressant, själv ska jag hämta några från bibblan idag förutom de där jag köpte!



Nu snart off iväg med Maggan till D-son...

phu!

Datum: 2011-11-09 Tidpunkt: 09:38:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0