Tomt

Har tömt lägenheten på möbler å stuffs idag. Känns konstigt faktiskt. Den är liksom tom? Än fast jag inte "bott" i den på ett par månader så var ju alla mina saker fortfarande där. Min första alldeles egna lägenhet. Väldigt knepig känsla faktiskt.
Dock skönt att det är bortgjort. Nu ska bara lillebror&M hjälpa mig att städa ur, sen är det bara att lämna igen nycklarna och lägga den bakom sig. Skönt!
Längtar faktiskt efter en tom helg. Är lite jobbigt att göra massa saker när man bara är hemma på helgen. Speciellt såna här saker ju!

Aja, väntar på att chefen ska komma förbi. Var visst några papper vi behövde skriva på. Sen kommer taxin och hämtar oss som vanligt. Men denna gång flyger vi hem redan torsdag kväll för det är sista firmafesten på fredag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0