Phu!

Nu är akvariumet äntligen tomt. Skottat grus i en evighet kändes det som. Jagat fisken, som följde med en rot ut på gräsmattan men som tillslut hamnade i akvariet igen och gömde sig. Men tillslut så fick jag fatt i han. Nu är han här. Måste fatta hur man anväder stuffsen som mamma sa att jag skulle ha så han inte dör, måste ju fylla akvariet och släppa ut han där sen.
Margit var lite putt, hon tyckte inte att vi skulle springa in och ut en massa. Men nu har hon lugnat ner sig lite.
Shit vad mycket grejjor det är. En del ska nog till Paps men jag orkade inte sortera nu utan jag tömde bara. Har skruvat ner typ allt nu, bara en spegel och lampor kvar.
Gud så skönt det ska bli när lägenheten är tom och nyckeln inlämnad.

Förresten så kom det en tjej&hennes pappa och kollade på lägenheten. Det roliga är att när vi hälsar på varandra säger bägge "men det är ju du!!" haha, minns inte sist vi träffades men kom ihåg namnet och ansiktet, lite häftigt tycker jag. Världen är liten.

Nu ska jag hitta nått att äta till middag tror jag, är alldeles skakig. Hungrig som fan! Sen måste jag fixa med fisken och typ alla stuffs, och underhålla Margit lite.

För sen ska vi åka in och fira mammas födelsedag när hon slutar eftersom hon jobbar sent imorgon och vi åker till Södertälje igen.

Kommentarer
Mamman

Det var jättemysigt igår, tack snälla ni för presenterna men vad jag längtat hela dagen på att få komma hem och träffa er! Känns som de här arbetsdagarna kommer gå hyggligt trots omständigheterna.. kramar från bakom plattan ;)

Datum: 2011-05-15 Tidpunkt: 14:00:47
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0