Kort snabb helg

Vad fort helgen gått, och ändå känns det nästan som att man inte hunnit något. Ska strax åka iväg och hämta min dator hos lillebror och installera Margit hos mamma. Sen är det bara att försöka få i sig någon middag och vänta på taxin.
Det blev ingen löpning idag, mina benhinnor kändes så ömma när jag gick till tvättstugan imorse så jag tog en vilodag i stället.
Har faktiskt grejjat och donat här hemma så det ser då lite bättre ut än när vi kom hem. Har plockat undan vinterträningskläder och vardagskläder och stoppat i vacuumpåsar, skitbra! För då ryms de under sängen. Blir ju så trångt när vi bara har två garderober och inget förråd. Men man får försöka hålla undan i stället och bara ha "säsongens" grejjor framme helt enkelt.
Söt har fixat sina högtalare också, jag hade ju faktiskt högtalarkabel över som jag fann när jag packade lite i min lägenhet.
Och min dator fungerar nu perfekt, och snart har lillebror fixat laptopen också, super!

Fisken lever och har fått en rot. :) Och tvätten är tvättad.. :) Synd bara att det finns mer man skulle vilja hinna med..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0