TRÖTT

Oj vad jag är trött. Sitter i lobbyn på hotellet, har checkat ut för en stund sedan och köpt mig en kaffe. Börjar bli hungrig men orkar inte gå ner på stan eftersom det är runt 1 timme till taxin kommer och jag måste släpa med mig datorväskan och det kändes bara allmänt drygt.
Jag vill åka hem fast ändå inte, jag hade gärna åkt tillbaka på söndag och jobbat fler veckor. Skönt iallafall att vi jobbar kväll till veckan så om jag råkar fucka upp omställningen i kväll/helgen så behöver jag iaf inte kliva upp tidigt till veckan för att jobba.
Här lyser solen men imorse var det grått, grått, grått och regnade. Hemma hade det visst snöat.
Blir nog skoter i helgen om det är okej väder.

Känns som en lång dag, flyget går 17.30 och jag är trött å seg. Men Margit-katten♥ väntar därhemma!

Kommentarer
Sofie

världens bästa beffa <3

Datum: 2011-03-13 Tidpunkt: 19:23:58
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0