Södertälje

Blev hämtade av taxi igår och åkte till flyget och checkade in. Fick vänta ett tag, tråkigt. Var bekvämt att flyga till Bromma dock, aldrig gjort det tidigare men det gick ju smidigt. Man blev ju bjuden på fika på flyget också! :)
Sen taxi till hotellet, alla åkte med samma och vi som skulle till Skogshöjd blev avlämnade först. Checkade in och gjorde oss hemmastadda, sen blev det en promenad för att ta reda på vars ica/konsum låg och hur det såg ut här typ.
Fast det var kallt, isigt och en jävla brant backe! Inte så springvänligt med andra ord.
Sen kollade vi in gymmet och vars matsalen låg och sen var det tillbaka på rummet. Hotellrummet är inte stort alltså, det känns ganska trångt.
Nu ska jag försöka sova igen, var väl uppe till typ 2 inatt och sen klev jag upp vid 6.30 och åt frukost, men då blev jag pigg..nu börjar jag bli trött :P

Kommentarer
Sarah

ÅÅÅH EEEEEEEMMA, kom hiiiit till mig. Vi har barmark och det var så grymt härligt att springa i lördas. Blr en runda sen efter skolan idag :D

Datum: 2011-03-07 Tidpunkt: 10:41:30
Blogg/URL: http://blurryscribble.blogg.se/
J

Vad härligt med lite miljöombyte!

Datum: 2011-03-07 Tidpunkt: 13:04:42
Blogg/URL: http://villagunnismark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0