Springdax

Förra veckan gick ju inget vidare för jag sprang ju som sagt inte ett steg. Sov mest varje dag i stället.
Denna vecka började likadant. Seg och trött. Men jag bestämde mig för att jag skulle springa när jag är ledig istället.
Så idag lyckades jag tillslut ta mig ut, efter lite spark i baken från Maria(tack!).

Från början kändes det helt okej och benen pinnade på som bara den..ett litet tag. Sen blev det sjukt tungt så det slutade med att jag gick i de 3 backarna jag stötte på. Likabra det, tempot blev inte mycket lägre än det jag har sprungit i den senaste tiden trots promenaderna så jag måste ju ha sprungit fort för att vara jag resten av tiden! ;)

Skönt att första rundan är bortgjord iallafall, nu kan det ju bara gå åt ett håll ;)

5,35km, 38.47min, 7.15min/km, puls 160bpm

Kommentarer
Bokmalen

Kan säga att det gick trögt för mig oxå, var riktigt jobbigt å jag upptäckte att jag sprang 1,5 minuter snabbare än sist så det kanske berodde på det!?? ;)

Nästa gång är det du som peppar mig, antar jag. ;)

Ha så trevligt i helgen!

Kramen, Maria

Datum: 2011-06-02 Tidpunkt: 19:06:27
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0