Spring i kvällssol

Förra veckan var återigen en skitvecka..mina kvällsveckor verkar bli så. Suck. :( Måste rycka upp mig, för snart väntar ju 2 kvällveckor på varandra. Blää!

Jaja, idag var jag sjukt trött för jag hade knapp sovit nått inatt, så jag låg och halvsov och drömde mardrömmar till kl19 typ. Sen slängde jag på mig kläderna och tog två varv runt Scania-sjön.

Foten gjorde inte lika ont som förra gången men under första varvet kändes den av ibland. Inte under det andra. Det är konstigt iallafall..

4,5km, 31:58min, 7:06 min/km, puls 162

Kommentarer
Bokmalen

Jag har haft känning av höger knä när jag joggat den sista tiden. Första 10-15 min går jättebra å sen så börjar det göra ont så jag har inte sprungit i nedförsbackar. Idag var jag på "gå å löp kliniken" å där fick jag tips om iläggssulor som kändes jättebra. Hoppas att dom funkar så jag kan börja springa utan att få ont.

Hoppas även att ditt fotonda ger med sig oxå!!

Kramen, Maria

Datum: 2011-06-20 Tidpunkt: 22:47:24
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0