Spring en mil vinn en bil

Spring en mil vinn en bil i stekande sol. Inte att leka med. Enligt VK var det 35 grader i skuggan på Röbäcksslätten, dock såg jag aldrig till någon skugga. Jag sprang fram till första vätskekontrollen, 3km var den vid. Sen fick jag springa&gå, men mest gå fram till den vid 6 km. Den låg inte riktigt där dock, för S stod placerad vid ungefär 7km med mer vatten till mig. Det blev långa vattenstopp och det behövdes.
Sista kilometern och ambulansen åkte precis iväg med någon som inte mådde bra. Läskigt!
Sprang iallafall sista biten till mål. Men tiden är ju sjukt mycket långsammare än förra året och det kändes tråkigt. Dock så är det ju iallafall förklarligt.
Jag brännde axlarna rätt rejält. Tog ju linne och fick dessutom ta av mig det.. haha. Första gången ever jag springer i sportbh haha. Och sista...

Jaja, det var plågsamt och det var hemskt, men det kändes iallafall bra efteråt.

Kommentarer
mamman som tappat suget

Herrejösses vad du är duktig, heja heja!

Datum: 2011-06-16 Tidpunkt: 14:07:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0