Örnexpo

Paps och jag for på Örnexpo idag.
Strosade runt och smaskade i oss en friterad camenbert med hjortronsylt. Den var dock en besvikelse, inte alls så god som de brukar vara.
Dock så hittade både pappa och jag varsin skinnjacka! Jag ville egentligen ha en brun men den var en storlek för liten så jag köpte en svart. Den svarta jag har är lite stor så när det var så bra pris så gör det ju inget. Kommer nog trivas i den. :)
Sen käkade vi langos till lunch, mmm mums! Så längesen jag åt det!
Men jag tycker nog det fanns mindre att titta på i år än sist vi var dit?!
Träffade på fastrarna och kusin iallafall, roligt. Hade precis sagt till pappa att dom borde väl fara hit?! Då kom de precis gåendes! :)

En mysig dag! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0