Det går inte bra..

Det går inget bra att springa längre..jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag kommer mig liksom inte för. Har typ tappat den där peppen som gjorde det så roligt hela tiden förut. Tycker det är sjukt tråkigt att springa i Södertälje, och det är ju trist eftersom man spenderar mer tid där nere än hemma. Suck.
Jaja, det är iallafall bara 3 veckor kvar, sen kanske det går lättare att springa när man får vara hemma igen..

Idag blev det iallafall tillslut ett kortispass. Glädjande nog så gjorde inte foten ont. Fast den kändes liksom. Men inte ont..humm.. Jaja. Ett pass till samlingen..

Kommentarer
Bokmalen

Vad tråkigt att känna så. Men bra att du tog dig ut å att det inte gjorde ont. ;)

Kände mig inte alls upplagd idag å det kändes tungt när vi gick till spåret men sen när jag sprang så gick det jättebra. Sprang nog fortare än jag gjort tidigare i alla fall.

Se det som att du har 3 "mellanveckor" nu å sen ta nya tag när du kommer hem igen.

Kramen, Maria

Datum: 2011-06-26 Tidpunkt: 17:37:53
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Johanna

Ibland är det inte lika roligt att springa, så är det bara. Men oftast känns det ju bra efteråt i alla fall, trots att det känns motigt både innan och under. Man får försöka ta fasta på det positiva helt enkelt. "Det är alltid mörkast innan gryning".

Datum: 2011-06-26 Tidpunkt: 18:09:56
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0