Torsdag

Har sett världens läskigaste film som söt lurade på mig. Jag trodde det var en krigsfilm å det gillar jag så jag tyckte det skulle bli mys med film.
...nä det var zombienazister så nu är jag så jäkla mörkrädd haha :P Dumma karl lura mig sådär:P

Margit har busryck, hon är så söt. Men verkar väldigt nöjd att vi satt galler på balkongen så hon får gå ut på den när hon vill. Mycket lugnare idag än igår. :) ♥

Akvariet blev sålt idag, så himla skönt!! Jag ska fan aldrig mer köpa ett akvarium!! Köparen tog allt utom gruset och det fick hamna tillbaka på backen för jag orkar inte spara på det..jag har ändå grus över till min lilla fisk. Pappa Tagg, han verkar må ganska bra. Han bor i en plastbalja så jag behöver ju inte oroa mig över vars den ska vara om Pappa Tagg dör :P höhö, smart ;)

Nämen annars så hare väl inte hänt så mycket idag. Härligt väder dock.

Jomenvisst, routern och skrivaren kom ju, så det är installerat och fungerar perfa! Kan skriva ut från mobilen tom. :) Routern blev samma som innan, och skrivaren är en Samsung med wifi. Nice som bara den!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0