Invigde nya skorna..

Mina nya skor! Nike air pegasus +28
Var helt sjukt trött på väg hem från mamma men när skorna stod och väntade på mig i hallen kunde jag inte låta bli att snöra på mig dem och sticka iväg ut på en runda..tänkte att jag behövde ju faktiskt inte springa så långt om jag nu kände mig för trött..
..men det var jag inte, jag kände mig hyffsat pigg när jag sprang. Det blev faktiskt ett av de längsta passen på länge och med 3 pass denna vecka kanske jag äntligen är tillbaka på banan igen! Wohoo!
Strax över 7km och runt 55 minuter blev det. Och skorna var helt underbara!
Semestern är invigd! ;)

Kommentarer
Bokmalen

Härligt att du "är på banan" igen! Du är ba duktig!!

Kramen, Maria

Datum: 2011-07-18 Tidpunkt: 11:17:31
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0