Glas kras :P

Har varit på återvinningen idag och slängt mitt/vårt gamla "lilla" akvarium. Insåg att jag aldrig skulle lyckas sälja det och nu när oOa ska flytta så måste det ju bort. Kan ju inte stå i hans förråd längre då. Så han fixade så vi fick låna hans chefs Cheva också åkte vi på återvinningen med det och min gamla byrå som jag insåg att jag inte heller kommer att använda nått mer.
Haha, det var ganska kul att slänga i akvariet och se det gå i kras faktiskt. :P

Men det roliga är att sen på kvällen så hade jag 5 missade samtal, 1 mejl och 1 sms från en kille som ville köpa mitt stora akvarium!! Så nu håller jag tummarna stenhårt att han kommer imorgon som vi kom överens om. Det vore kung! Även om jag får sälja det mycket billigare än jag tänkt så är det äntligen borta isåfall!

Bara hålla i hatten och hålla tummarna och hoppas att jag är ännu ett akvarie fattigare imorrn!

Tjing tjing!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0