Äntligen fredag!!

Och det känns jätteskönt! Har varit en jobbig vecka, och så himla varmt! Det är väl nice när det är varmt men inte när hotellrummet kokar så man inte kan sova så bra.
Idag hoppade vi över frukosten så söt fick sova för han har gjort illa sin fot så han kunde inte somna igår kväll, och jag hade lyckats sova flera timmar efter frukost igår så jag var också skitpigg!
Men jag var ändå vaken strax före 9 för jag skulle boka biljetter till Rammstein! Yey!

Idag ska vi jobba 13-18, egentligen skulle vi jobba typ 9.30-14 men vi tänkte vara snälla mot P som annnars skulle bli ensam. Planen är att springa direkt efter jobbet (ja inte söt då, han får nog sitta på en stol å styrketräna!) och sen käka middag på typ O´learys! :)

Imorrn är det Sonisphere..

Och sen är det bara 5 arbetsdagar kvar till semester!!!!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0