Rygg, axlar, triceps

Gud vad jag kommer ha träningsvärk i ryggen  imorrn! Eller det är iallafall vad jag hoppas.
Har tränat med Fia idag. :) Vi körde rygg, baksida axlar och triceps. (60min)
Kändes lite ovant att vara tillbaka på Iksu var sjukt längesen jag tränade där. Vi körde iallafall några övningar som var nya för mig och det var roligt att inte köra samma som förut. Känns som att det tog bra också, tycker inte att jag brukar få det att kännas så mycket i ryggen.

Foten är svullen, lite blå och gör ont. Jag kan inte ha mina vinterskor :( Dumma fot. Hoppas den blir bra snart. Vill springa..men man kan ju styrketräna iaf. Kanske spinning också fast jag får nog inte på mig spinningskorna.. :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0