Rena värmeböljan

Det var bara 3,5 minus när jag for ut och sprang, när jag kom tillbaka var det -2 och det började typ "snöregna" under tiden jag var ute.
Skönt att det inte var kallt men det blev lite varmt med underställ.

Det blev iallafall en runda i mina nya skor. Sprang över till centrum-sidan av stan och kutade runt i lite parker där och så innan jag styrde kosan hemåt.
Gick bara fint. Provade att lyssna på ljudbok för första gången men jag vet inte om det kommer att fungera när jag springer. Jag är rätt bra på att hamna i mina egna tankar och då missar jag ju massor ur boken! Men ska prova några rundor till iallafall.

6km, 47min, 7.49min/km, medel 158 bpm, max 173 bpm

Kommentarer
J

Jag har samma problem då det kommer till ljudböcker. Jag kan inte koncentrera mig på dem då jag springer, trots att det säkert skulle vara jättebra på längre pass, då man gärna VILL ha något att tänka på.

Datum: 2011-01-11 Tidpunkt: 12:27:13
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0