Jobbhelg

Jobbhelg. Trött imorse, gick ändå och la mig runt 22 igår. Det behövdes verkligen! Håller nog på att bli sjuk, var helt slut efter jobbet så gick och la mig och sov i typ 2½ timme. Väldigt onormalt för att vara mig. Är typ trött nu igen!!
Så ska nog inte vara vaken så länge ikväll heller. Jobbar som tur är kväll imorrn och resten av nästa vecka.
Skönt.
Så tråkigt att inte kunna springa när det är så varmt ute. Hade sett fram emot det men halsen gör ju ganska ont och då ska man väl låta bli sägs det. Idag har jag inte varit i skick att springa heller så...men surt är det. Blää.

Nä, ska nog mysa ner mig i soffan nu. Kanske Margit är social =)

Ha en bra helg!!

Kommentarer
Chrissan

Jobbhelg för mig med. Fast det brukar för min del innebära att jag inte "fuskar" lika mkt.:)

Datum: 2011-01-29 Tidpunkt: 22:52:54
Blogg/URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
elli

Låter samma som det jag har haft, var helt slut igår efter att ha jobbat trots förkylningen! Men jag kan väl inte ha smittat dig? Känns iaf mycket bättre idag, så om det inte slår om och blir kallt ute igen så ska jag prova springa lite i veckan :)

Datum: 2011-01-30 Tidpunkt: 20:21:16
Emma

Nä inte tror jag det är du som smittat, förkyld brukar jag vara titt som tätt men tycker det har varit bättre sen jag började springa?!

Hoppas jag orkar med hela veckan, känns värdelöst att ha jobbat ö-tid annars!!

Och på lördag måste jag ju vara frisk :D

Datum: 2011-01-31 Tidpunkt: 10:26:00
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0