Glömde visst..

Har ju gymmat idag! Jag glömde nästan bort det..eller nått.
Körde överkropp, typ biceps-triceps-axlar-bröst-rygg-mage. Fick inte riktigt till det idag. Jag var pepp på att träna men det kändes inte så mycket som jag ville. Visst kommer jag säkert ha träningsvärk, men det "känndes" inte som att jag tränade när jag var där på nått vis. Ett mindre bra pass med andra ord..ca 40 minuter blev det iallafall.
Alla löpband var upptagna så det blev ingen löpning. Tycker det var väldigt trist.

Jag tycker att det är ett mysigt, litet, trevligt gym men om det vid 14-15 tiden en fredag är proppfullt på löpbanden(fanns det 5-6st kanske?) så antar jag att det är vanligt att de är upptagna. Visst kan det vara upptaget på Iksu också men där har det varit ytterst få gånger, typ 1 gång kanske under alla tillfällen jag varit dit, nu har jag tränat 2 ggr på Medley och 1 gång var det upptaget. Ingen bra statistik med andra ord.
Men ska man bara köra styrka tycker jag att det kändes mycket trevligare än Iksu just för att det är mindre.

Jaja, imorrn blir det iallafall att springa hem från jobbet. Och nu är det dags att hoppa i säng!

Kommentarer
Tina

Hej, tänkte att det kanske va fullt för att det finns fler som fått gratisvecka där. Så i vanliga fall kanske det inte är lika mycket folk? /T

Datum: 2011-01-22 Tidpunkt: 13:13:26
Emma

Tina det har du säkert rätt i. Måste klura på det där ett tag till. Man skulle få prata med någon som tränat där regelbundet. Vore ju trist att köpa kort om det visar sig att det kommer va fullt jämt. Hmm..ärsch jag vet inte hur jag ska göra, kanske är bättre å köpa kort i holmsund, iksu kortet har man ju ändå ifall jag bor i stan igen...

Datum: 2011-01-22 Tidpunkt: 17:07:20
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0