Fredag, äntligen fredag.

Ja det tog ju 4 dagar men nu är det fredag. Tjoho! Ska bara kämpa oss igenom denna dag, sen är det helg för de flesta och hur underbart är inte det?! Wohoo!!

MoDo klådde Brynäs igår med 6-1. Jag älskar när MoDo vinner över Brynäs ;) Wohoo!!

Margit-katten väckte mig, "lite" före väckarklockan. Hon ville leka med sin pinne..insåg att jag bara skulle bli tröttare av att somna om så jag klev upp. Haha.
Det är inte vanligt att jag är uppe FÖRE väckarklockan en fredag. Då brukar jag försova mig!! Hoho!

Ahmen jag tror det här blir en bra dag. Det är ju snart helg så vad kan gå fel?!

Kommentarer
Mamma

Åh, lär henne inga dumma vanor bara, tänkt att bli pinnväckt typ kl 03.00 :-/

Jodå, den ryggan känns fin än sålänge, jag är ju jättekänslig just nu så när den var full med varor hade jag jobbigt. Men den ska tydligen gå att såväl cykla som springa med också!

Fast det senare tror jag vad jag vill om, för jag hatar om det skumpar på ryggen!

Datum: 2011-01-14 Tidpunkt: 07:12:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0