Årets första jogg.

Vad kan vara bättre än att börja året med en joggingtur? Mycket bättre än att ligga i soffan exakt hela dagen iallafall. Nu blev ju denna dag ganska aktiv, bad på äventyrsbadet i förmiddags, och nu spring ikväll. Skönt! Att det endast dracks 2 glas vin till maten + en fördrink känns också väldigt, väldigt bra idag, trött är man ändå.

Till joggingturen. Invigde de nya kläderna och dessa fungerade finemang. Blev dock lite kall om framsida lår ändå. Trodde jag skulle hålla mig varmare där. Men det var runt -13 så det gick ju bra. Blir det kallare så kommer det inte fungera.
Jag var lite i valet och kvalet innan jag stack ut eftersom jag nysit hela dagen och känt mig snorig + lite hängig. Men jag var nog bara trött, har inte ont i halsen och kollade feber för säkerhetsskull och det var vanlig temp.
Gick kalasbra att springa, kändes lätt, och jag kunde öka sista 250 meterna. Så, antingen är det nått på G ändå, eller så inbillade jag mig bara. Borde ju gått sämre att springa om jag hade nått på G i kroppen.
Skönt var det iallafall!!

5,2km, 39.15min, 7.32min/km

Kommentarer
J

Hihi, jag har börjat det nya året med att trycka i mig massor av onyttigheter istället ;) TROTS att jag lovat att bli nyttigare, och bara äta godis/fika max 5 gånger/vecka istället för varje dag! Men, tänkte att det får börja gälla from måndag. Vi har så mycket gott kvar efter nyårsfesten, och det vore både dumt och tråkigt att slänga bort det =)

Datum: 2011-01-01 Tidpunkt: 23:34:09
Blogg/URL: http://villagunnismark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0