Spring med Krajna

Tog bussen till Paps på mitt på dan. Hann träffa lillebror&Madde innan de for vidare till hennes föräldrar. Skjutsade sen iväg Paps + arbetskompisar på hockeyn, handlade och åkte hem. Krajna och jag placerade oss i soffan, men efter ett par timmar blev vi uttråkade och slängde på oss kläderna och stack ut och sprang.

Det är rätt häftigt att jag kan springa dagen efter jag sprungit en mil, det har inte gått förut. Dessutom blev passet ett snabbt pass, med nuvarande "form" eftersom alla pass varit segare typ. Det är ännu mer häftigt!
Så förutom att pannlampan bestämde sig för att gå sönder precis när vägbelysningen tog slut så var det ett roligt pass. Mysigt att springa med Krajna igen. Runt -13,5 grader var det.

Nu har jag en snarkande Foccer på mina ben. Precis som det ska vara. Älskade kisse!

5km, 36.19min, 7.16min/km

Kommentarer
J

Det är alltid roligt att se framsteg och se att man orkar mer än tidigare. I den här takten kommer du ju att slå förra årets löpta kilometer med hästlängder :)

Datum: 2011-02-20 Tidpunkt: 11:32:20
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0