Myslördag

Idag har Elli och jag varit till Övik och shoppat. Eller det blev mest jag som shoppade faktiskt.. :)
Hittade pyjamasbyxor som jag kollat på tidigare på rea! Å dessutom tror jag nästan kassörskan slog in fel för det blev ju billigare än vad som stod..woho! Jättemysiga. Också gick vi på Gina..jag har inte varit på Gina i Övik.
Shit vad stort det var!! Kändes mycket bättre än i Umeå, det är ju alltid fullproppat med folk där i Umeå men nu var det alldeles lagom. Shoppade litegranna där också..

Sen hem till Paps♥ för god middag och sen kaffe framför hockeyn..åkte efter andra perioden, skönt att inte komma hem toksent. Fast ville egentligen stanna kvar!

Tack för en trevlig dag! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0