Måndags-spring med Mami♥

Mamma skulle komma och hämta Margit idag och då sa jag att jag skulle ut och springa. Så frågade hon om hon fick följa med och det är ju självklart.
Tog Lövörundan igen, tänkte att den kommer mamma gilla att springa, hon som älskar hav! Synd bara att det typ var alldeles grått så man såg inte hur vackert det är där ute. Trist!
Det är roligt att springa två, det går lite snabbare för mig då. Pulsen låg bara 2 slag högre på snittet än förra milen trots att den gick mycket långsammare!! Iofs var det mycket kallare då också. Nu var det bara runt -12, men man frös en del om fingrarna. Annars okej.
Fick lite ont i fotknölarna mot slutet, väldigt irriterande. Känner inget nu dock.

Skön start på veckan!!

10km, 76,40min, 7.40min/km, snittpuls 165 bpm(81% av max), max 182 bpm(90% av max) (hade 163 i snitt och 177 i max förra milen)

Kommentarer
Mamma

Ja, det var en härlig start på veckan och först såg det ut som den skulle motivera mig att fortsätta... Idag närmare bestämt.

Men så väntade jag på dig. Men ni kom. Och du utan skor. Och sen var det mörkt, för det var ju det jag ville ut i solen igen...

Så sen ni åkte kunde jag inte motivera mig till att ge mig ut!



Kanske det kan bli något p söndag för mig, vi får se...

Tack för mat och tack för hjälp med Margit!

Datum: 2011-02-23 Tidpunkt: 19:42:47
Hanna

Lövörundan? Bor du i Holmsund?



Synd du inte kunde hänga me i helgen hade varit himla trevligt :)

Datum: 2011-02-24 Tidpunkt: 17:33:57
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0