Lördagmorgon

Jaha, så var man vaken då..typiskt!! Var iofs fantastiskt skönt att ligga kvar i sängen när söt klev upp och for på jobbet..men jag vaknade av hans väckarklocka faktiskt, brukar inte göra det?!
Å nu kände jag mig rätt så pigg, så det är väl bara dumt att gå och lägga sig igen då.
Har lovat att jag ska städa idag. Oj så roligt :P Åsså ska jag springa..en massa hade jag tänkt ;) Får väl se hur det hela går, jag börjar få sjukt mycket träningsvärk efter mitt&Fias pass vi var på i torsdags. Aj-aj. Men skönt aj-aj.

Ska hälla i mig nästa kaffekopp och käka lite frukost nu hade jag tänkt.

Btw, jag hittar inte min bankdosa, vars har jag lagt den? Helt sjukt jag hade den ju för någon dag sen!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0