Kvällsjogg

Hämtade ut mina nya Newline-tights idag. Och nu ikväll när jag provade dom så tänkte jag va fan ut och kut du har dom ju redan på dig.
Så det gjorde jag..men jag har sjukt mycket träningsvärk i benen sen skoterturen igår, så benen kändes ungefär som stockar eller nått. Fruktansvärt osmidiga och tunga iallafall. Gick bra så länge det inte var uppför. Men det råkade bli mycket uppför och motvind. Då gick det sakta. Typ slowmotion. Haha.

jaja, det var skönt för knopp å själ å tightsen var sköna också. Nu blir det dusch och skutt i säng!

4km, 30.46min, 7.42min/km, medelpuls 172 bpm, max 183 bpm

Kommentarer
J

Träningsvärk kan ibland försvinna om man gör något, förhoppningvis är det så för dig med :)

Datum: 2011-02-08 Tidpunkt: 09:56:27
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0