Kvällsjogg

Blev sen middag idag så träningen som skulle bli direkt efter jobbet blev istället en sen kvällsjogg. Lika skönt var det ju för det men jag fick tyvärr inte sällskap i stället. Var bara -5 grader nu på kvällen, alldeles lagomt med andra ord.
Får hoppas det håller i sig till imorgon också!
Iallfall så gick det hyffsat, vä knä tjurar lite, vet inte riktigt vad det beror på, men känns en aning som träningsvärk och isåfall är det ingen fara. Stretchade noga idag så kanske det känns bättre imorgon.

6km, 45.59min, 7.39min/km, medelpuls 168 bpm, maxpuls 190 bpm

Kommentarer
cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

Datum: 2011-02-11 Tidpunkt: 23:01:35
Blogg/URL: http://salebycass.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0