Jag vill springa!!

Jag vill ut och springa, helst nu! Är sjukt rastlös och har inte lust att spendera ännu fler timmar framför datorn..men jag antar att det är bäst att lägga band på sig eftersom det faktiskt är min första någorlunda "pigga" dag idag.
Istället har jag roat mig med att boka in 2 pass till veckan med Fia! :] Ska bli roligt att prova nya pass, Fia har testat ett tidigare, men inte jag..
Såhär beskriver Iksu passen:

Dynamic training

Dynamic training är ett sportinspirerat intervallpass. Ett enkelt men utmanande gruppträningspass där du får känna på laganda och tävlingsmoment, allt för att höja din energi och öka dina resultat. Dynamic training gör dig STARK!

Total training

En högintensiv träningsform som går ut på att få en bred blandning av kondition, styrka, rörlighet, precision och koordination. Övningarna utförs med kroppsvikt, stänger, medicinbollar, kettlebells etc.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0