I rymden finns inga känslor.

Hade två mysiga dagar hos Paps i helgen. Kom ju med bussen mitt på dagen och hann vara hemma en stund innan det var dags att skjutsa Paps+arbetskompisar till hockeyn.
Sen spenderade Krajna och jag kvällen i soffan förutom när vi var ute och sprang. Och när Paps kom hem så slog vi på en film, I rymden finns inga känslor. Ååh vad jag gillade den! Har velat se den jättelänge! :)

Sen på söndagen så sov jag lite för länge, hade tänkt kliva upp tidigt men så blev det inte alls. Rensade ut lite stuffs på mitt rum som borde ha varit gjort för lääänge sen, men tack vare att Foccer rev ner allt på golvet så blev det äntligen gjort nu.
Sen umgicks jag bara med min käre far. Som btw, lagade en helt underbar middag åt oss!! Älgfärsbiffar m. stuvad svamp, blomkålsmos och sallad. Yummie!!

Tack för en mysig helg Paps! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0