Fyyy...

Fy vad trött jag blev nu!
Hade jättemegasvårt att somna inatt, det blev sent i säng men sen låg jag bara och vände och vred på mig och lyssnade på söt som snarkade. Min träningsvärk gjorde så ont så varje gång jag rörde mig trodde jag att benen skulle gå av eller så :P
Åsså slutar söt och andas ibland när han sover det är skitäckligt att lyssna på. Så det gick verkligen inte att somna, jag vet inte vad klockan var när jag äntligen somnade men alldeles för mycket. Sen kliver söt upp 04.16 och då vaknar jag också, pigg som en mört..
..just nu är jag inte lika pigg..nu är jag snarare väldigt trött och vill sova. Bläää!!

Måste fara på jobbet snart så kan man åka hem tidigare och sova lite. För ikväll ska Fia och jag träna kl 18 så det blir ju inte så mycket tid innan träningen hemma.

Blir nog en jobbig dag det här.. :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0