Hejdå

Jaha, så var vi hemma(hos Paps) och allt är "över" nu. Konstigt. Har inte riktigt förstått det än..Kommer att sakna så många nya vänner, det känns riktigt tungt faktiskt. Men har man tur så ses man ju igen!
Jag fick åka hem från jobbet med C och vi for tidigare typ 5. Lite jobbigt å säga hejdå till alla minsann..
Ja å sen så var ju söt vaken så han tyckte att vi skulle åka på en gång, men vi väntade tills dom öppnade frukosten, så åt vi den och for sen.
Han fick dock stanna och fylla olja ganska så snabbt så vi stannade på Biltema i Gävle så han kunde köpa mer. Sen fick han väl stanna och fylla 4-5 gånger totalt.

Vi var ju en sväng innom Ikea också och handlade åt Lillebror&Mamma. Sen dundrade vi hem till Pappa. Skönt! Vi var väl här runt 15 tror jag.

Jag var så trött så trött igår. Somnade före maten å sen under filmen efter maten. Fast den var jätterolig men jag somnade en stund mitt i. Gick och la mig halv 11. Vaknade typ..strax efter 04?! Bara jag och djuren vaken..
Mys.

Ska åka hem till Holmsund idag, jag ska klippa mig hos A på Clip och Pappa ska följa med för vi ska gå på stan och sen ska han till Lillebror.. :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0