Grattis älskade tjockis!!!

Idag fyller min älskade Foccer 17 år!!

Kommentarer
Mamma

Hjärtat!



-smärtbäraren, lekfarbrorn och valp/kattunge-fostraren nr ett, han är verkligen en herre som bär åldern med bravur!



Sen att han kan vara som ett plåster/kardborreband när han får sitt goaste löt, men det är ju härligt det med...

Datum: 2011-12-05 Tidpunkt: 22:19:17
Beffa

Jaa, han var sådär i helgen, Jag hade Krajna på ena benet och Foccer på mig, dregglandes. Han är så söt!

Men han skakar läskigt i bakbenen..Pappa säger att han gjort det ett tag..alltså när han hoppat upp i knät(eller hoppat och hoppat) så skakar/rycker det som i bakbenen =/ Min älskade gubbe!

Datum: 2011-12-06 Tidpunkt: 00:35:08
Suzan

Helvete! Tjock, men fin kisse!

Datum: 2011-12-06 Tidpunkt: 14:02:58
Blogg/URL: http://www.ettdussinpannor



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0