Vad-ont

Ja jämarns  vilken träningsvärk mina stackars vader genomlider. Plågade dem ju med en till joggingrunda igår, samt en kort-kort cykeltur för att handla också. Nu protesterar de ganska vilt, höhö. Fast de blev stretchade och fick vara i högläge direkt efter rundan.
Fick iallafall sällskap av S, som också fick bestämma vägen som blev lite sisådär..hrrm. Men det gick ganska bra iallafall, gick i någon uppförsbacke och genom en byggarbetsplats där det inte gick att springa. På slutet sa vaderna ifrån, det blev nog lite mycket med 2 dagar på raken redan nu.
Mina nya skor är jättesköna och vädret var kanon förutom blåsten.
S gjorde illa sin vad när han spurtade uppför sista backen hem. Får hoppas att det går över snart, annars får jag springa själv i veckan!

6km, 45.50min, 7.38min/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0