Påskhelg=hästhelg

Påsken blev en riktig hästhelg!
Imze på fredag, en tur i solskenet, dock en väldigt hungrig Beffa som varit på roadtrip, men förutom det en härlig tur.
Lördag fick jag äntligen åka till mitt "gamla" stall och ta hand om fina Pampas! Härliga pålle! Det blev också en tur i det underbara vädret.
Tömde även mitt stallskåp och ut ramlade en äcklig mus. Blää!! Den lilla saken hade gnagt på mina grejjor, fyyy.
Söndag hade jag både Imze&Pampas. Skulle ta in Pampas och Twille så jag for dit på kvällen. Grejjade på i min egen takt, lugn och ro, så himla skönt. Sen en härlig kvällstur på det, det doftade myyysigt av vår och allt kändes bara sååå underbart! Lycklig Beffa!

Den äckliga musen. Väldigt stel :P

Fina Pampas på lördagen! ♥


Osså den obligatoriska "på hästryggen" bilden! Söndagkväll, Pampas såklart!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0