JAAAA!!


Kommentarer
J

Ingen fara =) Svärmoran hade varit på Happis-Ikea i helgen och frågat om de skulle ta hem den, och fått till svar att det skulle de inte för den var utgående i sortimentet. Så chansen att den fanns i S-vall var nog liten =/ Får väl helt enkelt vänta och se om de får in något likvärdigt eller bita i det sura äpplet och köpa en dubbelt så dyr madrass på Jysk..

Datum: 2011-04-10 Tidpunkt: 10:09:29
Blogg/URL: http://villagunnismark.blogg.se/
vansinnet

Åh jag vet, jag är så kass nuförtiden att kommentera i bloggar eller höra av mig på något sätt. Jag orkar helt enkelt inte. Det är så mkt jobb, så mkt shetlandsponny och så mycket 3-årstrotsande dotter just nu, så datorn och bloggar osv ligger verkligen på prio 45 ungefär.



Men det är så lustigt med vårat Bukegäng tycker jag, för jag tänker på alla er jätteofta. När jag kliver upp på morgonen jag jag liksom tänka: "Undrar om Monixx/Ika får igång bilen idag?" eller när jag sitter och rider kan jag börja tänka på dina katter eller Dust eller ngt helt oväsentligt i den situatonen. Visst är det knasigt att vi ändå är så "tajta" fastän Goffetråden var för typ 4 år sen..



Kram

Datum: 2011-04-10 Tidpunkt: 13:04:40
Blogg/URL: http://emilystighall.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0