Helt okej runda..

Kände mig inte hundra taggad men drog ut på en runda ändå. Hade inte bestämt hur långt men bestämde mig för att försöka springa längre än 5 km iaf. Men när jag kommit till runt 7 km kändes det ju dumt att stanna innan det blev 1 mil så bara att kämpa på.
Det kändes hyffsat bra, lite stel och känningar i ett knä men annars helt okej!

Dock så känns det som att halsen börjar göra ont nu...neeeej! Eller den gör inte ont än men den känns precis som innan den ska börja göra ont..suck..Jag vill inte, jag har inte tid, fy fan. Det verkar som att jag bara ska få springa några gånger så ska jag bli sjuk igen? Hoppas hoppas det bara är nått tillfälligt, men det är väl att hoppas på för mycket.. Varför ska det alltid bli såhär..suck!

10 km, 1.11.40, 7.10min/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0