Dagens agenda

Allt går så segt idag, jag känner mig inte direkt pigg. Tror att jag har/håller på att få feber..suck. Inte bra! Hoppas det försvinner och bara är jag som är extra morgontrött idag.
Sov otroligt dåligt inatt, har ingen aning om varför jag inte kunde somna för jag var såå trött när jag gick och la mig. Så jag har legat och lyssnat på söts snarkningar och försökt typ räkna får? Jaja tillslut somnade jag iaf, haha.

Idag måste jag packa min väska, ikväll ska jag ju åka tåg till min fina Sarah! Vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt, orkar inte släpa på nån megaväska direkt. Hoppas ju vara frisk så vi kan träna =) och springa Vårruset förstås!

Ska även iväg en sväng till stallet, har fått äran att ta hand om Pampas idag vilket känns jätteskoj. Men tänkte att jag skulle försöka packa min väska innan jag åker dit så jag inte behöver bli stressad..

Ska nog ta en ipren nu och se om kroppen känns lite piggare om ett tag. Jäkla förkylning!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0