5 km i solen

Fick med mig S på en springtur igår. Solen värmde så gött så man fick ta av sig vindjackan och springa i underställströjan, det är vår ju! Härligt.
Själva springet gick väl mindre bra. Hade ont överallt efter ett tag, och fick stanna ett par gånger samt gå litegrann. Blir så jävla förbannad, vilket iofs kanske är bra för då ger man ju inte upp, höhö. Höll nämligen på att övertyga S om att det var färdigsprunget vid 3km. Men då tvingade han mig vidare och sen blev jag förbannad så då blev det strax över 5km tillslut höhö :P

Sprang innan middag, typ 6 timmar efter lunch, så förhoppningsvis bidrog det lite till den tunga känslan. Bättre lycka imorrn =)

5.04km, 39.44min, 7.53min/km (asdåligt ju! suck, men bättre än förra gången iaf)

Kommentarer
Anonym

Du är duktig du!!!

Datum: 2011-04-05 Tidpunkt: 17:20:39
J

Tycker du ska strunta i om det går långsamt eller inte, huvudsaken är ju att du springer :)

Datum: 2011-04-05 Tidpunkt: 17:54:10
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0