Uppdatering på träningsfronten = intet nytt

Vecka: 35,36,37 & 38 = ingen träning alls.

Jag tror det var hundra år sen jag vilade så länge..peppar mig med att det sägs att det ska vara bra att vila ibland :P haha. Nämen skälet är först sjukdom, sen Turkiet-resa, och sen när jag kom hem hade jag ju tänkt börja träna onsdag förra veckan, men jag var toktrött hela veckan så det fick vara.

Förhoppningsvis kommer jag igång igen lite lätt den här veckan. Ursch, nu börjar det vara kallt så jag antar att det kommer kännas jobbigt att he sig iväg ut och springa. Suck!!

Måste förnya Iksu-kortet och börja styrketräna med. Kanske köra lite spinning också de dagar löpningen känns för motig? Låter välan som en bra plan...!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0