Jack-köp

Var en sväng på stan igår med J&J. Sprang in på Stadium för J skulle köpa skor.
Och där ser han min jacka som jag trånat efter i flera år!! Den jag tänkte köpa förra året, och faktiskt fick pengar i julklapp för att kunna köpa den! Men förra året var den slutsåld..överallt! Den fanns inte ens på hemsidan.
Snacka om att jag blev glad! Det fanns bara 2 st kvar i min storlek, så jag fick ångest om jag skulle köpa den eller inte..kändes ju lite tidigt att handla vinterjacka egentligen men, jag köpte den!
Och jag är så glad. Den är så himla mysig :)

Den ser ut ungefär såhär, fast detta är den dyrare så den har inte samma tryck på bröstet. Min fanns inte på stadium.se.


Kommentarer
Glennhedvig

Nice site, keep up the good work!

Datum: 2011-03-06 Tidpunkt: 20:52:32
Blogg/URL: http://glennhedvig.blog13.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0