Extra ledighet förgyller veckan?

Lite extra ledighet såhär en måndag. Det förgyller väl veckan lite?
Vi hade lite folk över så jag passade faktiskt på att åka hem. :)
Har haft ont i huvudet sen igår kväll/natt så det kändes faktiskt skönt att inte vara på jobbet idag.
Fick för mig att jag skulle träna..velade fram och tillbaka..men bestämde mig faktiskt för att hoppa över det ändå, även om det kändes som väl investerad tid.
Nu är jag faktiskt jättetrött, och även om jag lekte med tanken på att springa en sväng, så tror jag faktiskt att jag tar och försöker få till det imorgon i stället, då jag förhoppningsvis inte längre har skallebang.

Lillebror kom just med kaffe♥

Soo long!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0