Veckans träning v.40 + 41

Vecka 40: Sjuk. Ingen träning, dock en promenad. Men annars sjuk hela veckan.

Vecka 41: 1 innebandy 60min, samt 3 km löpning (och egentligen 1,7km försök till löpning, men var fortfarande sjuk då så det gick inte)

Blev en väldigt lugn vecka eftersom jag fortfarande inte var riktigt kry i måndags, men nu känns det som att jag är helt frisk igen och det var riktigt roligt att ta sig ut och springa idag även om det gick tungt. Jag saknar den lätta känslan men jag antar att den kommer tillbaka ju mer jag tar mig ut och springer!!

Imorrn blir det styrketräning, det har jag bestämt. :)

Kommentarer
sandra

Haha .. brukar bli så S .. Jo vattnet har en tendens att "vara i vägen" ... Tack de värmer.. duktig de är du med ;) ... Oja.. hur sklönt som helst att rida mer regelbundet igen och me tränare å halvblod gör de inte sämre :p

Datum: 2010-10-17 Tidpunkt: 14:57:55
Blogg/URL: http://soohappy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0