Utflykt :]

Har varit en sväng till Nordmaling idag, passade på och köpte kattsand till Margit som jag visste att mamma ville ha.
Sen for vi till Lögdeå och Häggströms modehus.
Naturligtvis hittade pappa nån att surra med ;) Så jag kunde kika i lugn och ro, men jag hittade typ inget. Jag tycker inte riktigt att det är så billigt som dom vill påskina och dessutom så fanns det inte så mycket jag var sugen på.
Hittade dock ett par leggings som ser ut som ett par jeans, de var jättesköna för de gick inte upp till brösten typ som alla andra leggings verkar göra. I like! Och bara 119kr så de var jag bara tvungen att köpa..
Men det var roligt med en liten tripp ändå!!

Nu håller papsen på med middagen, det blir ugnsstekt lax med blomkålsris och romsås. Yummie!!
Jag är bortskämd ♥ Paps lagar så god mat! :)

Kommentarer
Mamma

Ja, det är då säkert som sagt, Paps är bra på mat!



Leggings... Lät väldigt intressant till den kursen!

När man är lite sisådär komfortabel i dem...



Bra att du tänkte på sanden ;-)

Datum: 2010-10-04 Tidpunkt: 07:09:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0