Seeeg som kola.

Ja, det har jag verkligen varit. Har tänkt springa hela veckan. Har tänkt träna på Iksu hela veckan. Har jag gjort det? Nej. Inte då. Soffan har varit skönare, det har varit roligare att göra annat helt enkelt.
Men nu så. Efter 3 dagar sega som kola så blev det löst som fil istället. (Ujj vilken bra liknelse1).

Kall vacker underbar höstkväll i oktober. Lukten från hus där folk börjat elda. Ny perfekt runda. Volbeat i lurarna. Bara jag och mina ben. Helt underbart!

Och inte ett steg som inte togs springande. Helt fantastiskt. I´m back!

3km, 20.17min, 6.45min/km

Kommentarer
Bokmalen

Härligt!!!!

Datum: 2010-10-21 Tidpunkt: 22:12:28
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mamma

Underbart!

Datum: 2010-10-22 Tidpunkt: 08:07:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0