Brrr, kallt..

Brrr, vad kallt det är. Har varit i mitt förråd och letat vinterjackor..det skulle jag inte ha gjort utan vantar för nu har jag tappat känseln i fingrarna!!
Hittade ingen vinterjacka..hmm, jag kanske har sålt den? No idea, måste höra med mamma om den kan vara i hennes förråd..eller hos J! Kanske hos Paps..men näe, jag tror inte jag lämnat den där!!
I alla fall så började jag kolla i mina skopåsar och blev less å rensade. Så nu ska två megastora påsar slängas. Hade tänkt sälja först men va fan jag orkar inte..det är bara drygt! Så jag kastar dom i stället.. Nu ryms det massa mera skor!! Wihoo!!
Hittar massa hästgrejjor också..ska nog ta hem det till Paps och stoppa in det i sadelkammaren. Tar sån plats i mitt förråd!
Lyckades på något underligt vis få in både grillen och utemöblerna! Wohoo! Det trodde jag inte! Förra året hade det inte rymts..var det skorna som tog sån plats? ;)
Så nu kan vintern komma..iaf på balkongen..

Väntar på att J ska komma vi ska försöka fixa super-polon!!

Men nu ska jag dricka kaffe och värma upp mina stackars fingrar! :D

Kommentarer
Mamma

klart det var skorna! ;-)

Datum: 2010-10-22 Tidpunkt: 08:09:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0