Blää..

Mått konstigt idag. Ont i öronen tillochfrån, känt mig slut. Fick tvärhuvudvärk, som om någon styrt en kniv in i tinningen.
Hos mamma började jag känna mig skakig och hurvig. Börjar fundera om jag kanske har feber.

Kollade för ett tag sen, och jo, nog är det feber alltid. Ont i huvudet, och i kroppen/bröstkorgen liksom.

Urrk. Inte hade jag tid att vara sjuk?! Är det verkligen meningen att jag bara skulle få springa 2 löppass och sen bli sjuk igen? Morr. Så himla irri.

Hoppas det är något tvärt bara. Fast Paps är också sjuk...Krya på sig!

Kommentarer
Anonym

Nämen, det låter ju inge bra alls. Ta å krya på dig fort så du får komma igång med träningen igen. Te m honung, inte för varmt vatten max 60 grader. Drick massor av det så ska du se att det gör susen!!!

Kramen, Maria

Datum: 2010-10-06 Tidpunkt: 03:03:26
paps

Krya på dig själv älskade Emma

Datum: 2010-10-06 Tidpunkt: 08:09:54
Mirabell

Hehe ja eller hur :)



Men showerkrämen skummade ingenting??? Inte en ända bubbla :P

Datum: 2010-10-06 Tidpunkt: 21:49:18
Blogg/URL: http://mirabell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0