Wake me up before you go-go

Vaknade före kl 8 idag. Otroligt, men det är väl iofs rätt bra. Om man nu bara kunde göra nått vettigt av tiden, men det har jag ju svårt för så.
Är hungrig men inte sugen på nått och vet inte riktigt vad jag ska äta. Frukost är såå tråkigt, speciellt när det inte finns så mycket hemma.
Försöker peppa mig själv att jag ska ut och springa nu på förmiddagen, men utan frukost kommer jag inte att lyckas med det så jag måste nog pallra mig upp ur soffan å hitta på nått.

Mina händer är alldeles svullna det är så läskigt, jag måste ha legat på dom eller nått. Gillar inte när dom är svullna det gör som ont!

Har återigen hittat en utbildning jag vill gå denna vore perfekt men jag vet varken om jag får söka den eller om det inte är för sent att söka den. Ska ta reda på det iallafall.

Kommentarer
Malin I Form

Frukost är väl inte tråkigt inte :D



Sv: Ah, ska prova den idag!

Datum: 2010-11-21 Tidpunkt: 09:33:27
Blogg/URL: http://maliniform.shapemeup.se
ellinor

Det måste vara allt spring/träning som gör att du vaknar så tidigt, mer energi i kroppen !

Datum: 2010-11-21 Tidpunkt: 10:46:56
beffa

Ellinor: hihi, det kanske är så, en positiv effekt av det hela isåfall :D Det kan ju gärna få hålla i sig när man ska jobba också, men då är jag död istället :P

Datum: 2010-11-21 Tidpunkt: 12:23:11
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0