Mycket stall

Det blev mycket stallvistelse för mig nu, mysigt.
Mån,tis&tors har jag haft Pampas. Myst och ridit, surrat med folk i stallet. Skönt och avkopplande som vanligt.
Sen ringde Y, som hade Imze och Allis och frågade om jag kunde tänka mig att ta hand om hennes föl Enya när hon åker bort i helgen.
Säger ju inte nej till att pussa på en fölis direkt :P
Lite läskigt att komma till ett stall man aldrig varit in i dock. Och dessutom bara ha sett fölis en gång i hagen, hihi.
Men hon var sååå mysig! Stod länge och gosade och nosade på mig. Verkar jättesnäll.
Behövde bara fylla vatten idag, stallägaren hade tom. mockat! Fast det egentligen var jag som skulle göra det..vilken service, hihi!
Så fredag-söndag får jag pussa på fölis, och på onsdag ska jag till Pampas igen! :D

Kommentarer
J

Yes, bra jobbat =D



Ååh så mysigt med föl <3 Varför har jag 2 vallacker?! Tror jag måste skaffa mig ett ponnysto och avla lite i framtiden drömmer

Datum: 2010-11-05 Tidpunkt: 22:33:27
Blogg/URL: http://villagunnismark.blogg.se/
catharina

hehe den blev ju skitsnygg ;)

Datum: 2010-11-05 Tidpunkt: 22:58:56
Blogg/URL: http://catharinaolsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0